Πέμπτη, Ιανουαρίου 30, 2014

W7 camera ready (face primer) review

W7 camera ready (face primer)


  Αποφάσισα να αγοράσω ένα face primer ώστε να κρατάει το foundation μου περισσότερη ώρα και να φαίνεται πιο ωραίο στο πρόσωπο μου. Τυχαία βρήκα αυτό το προϊόν το οποίο είχε σχετικά καλά σχόλια. Το δοκίμασα αρκετές φορές και μπορώ να σας πω τις απόψεις μου.
Αυτό το προϊόν βγαίνει σε 3 αποχρώσεις. Η διαφανές που υπόσχετε να μειώνει την εμφάνιση των πόρων και των ρυτίδων, ώστε να δημιουργείτε μια καλή βάση για οποιοδήποτε προϊόν τοποθετηθεί μετά. Υπάρχει ακόμα η πράσινη απόχρωση που εκτός ότι πρέπει να δίνει τα πιο πάνω, ο κύριος του στόχος είναι να εξουδετερώνει τα κόκκινα σημάδια του προσώπου. Και τέλος υπάρχει και η μωβ απόχρωση που και εκείνο υπόσχεται τα ίδια με το διαφανές, αλλά κύριος στόχος του είναι να εξισσοροπεί τα θαμπά πρόσωπα και να τα φωτίζει. 
Εγώ να τονίσω ότι αγόρασα το διαφανές, και άρα οι εντυπώσεις μου αφορούν μόνο αυτό.
   Θετικά:
·         Δημιουργεί μια μαλακή επιφάνεια στο πρόσωπο που προϋποθέτει την καλή τοποθέτηση του μακιγιάζ
·         Δεν το νιώθεις βαρετό στο πρόσωπο

   Αρνητικά:
·         Δεν μικραίνει την επιφάνεια των πόρων
·         Ξεφλουδίζει την μύτη μου
·         Η υφή του δεν σταματά τη λιπαρότητα. Αντίθετα κάποτε φαίνεται να προκαλεί περισσότερη
·         Τις περισσότερες φορές, όταν βάζω απο πάνω το foundation, μου το καταστρέφει
·         Δεν διατηρεί το μακιγιάζ μου αρκετή ώρα όπως λέει

  Πιστεύω πως τουλάχιστον για το δικό μου πρόσωπο δεν κάνει. Όποτε το βάζω καταλαβαίνω πως φαίνεται να έχω ένα χάλια μακιγιάζ, και πρέπει να πω ότι το δοκίμασα με διάφορα foundations.
Ίσως σε κάποια άλλη να ταιριάζει μια χαρά, αλλά σε μένα που έχω νεανικό λιπαρό δέρμα με τάση για ατέλειες, δεν κάνει καλό.
Θα το βαθμολογούσα 2-3/10.
Ίσως στο μέλλον δοκιμάσω κάποια άλλη απόχρωση και πιθανόν την πράσινη.
                                   ..................................................................

   I decided to buy a face primer, so as to keep my foundation for a longer time and make it look better in my face. By random, I found this product, which had in general good reviews. I tried it several times and now I can tell you my views. 
  This product comes in 3 shades. Firstly is the transparent shade, which promise to reduce the appearance of the pores and lines, and it create a nice base to put after any other product. The second shade is the green, which do the same things with the transparent shade, and also it neutralize the red marks. The final shade is the purple, which do the same things, and also is anti dull (it gives glow). 
  I should tell you that I bought the transparent color, so my impressions concerning just this one. 

   Positives:
·         Creates a soft surface in the face, and this proper a good base for other products
·         I don't feel it heavy in my face

    Negatives:
·         It don't minimize the appearance of the pores
·         it peels my nose
·         The texture not only don't stop the oiliness. Instead seems to cause more.
·         The most times, it destroys my foundation which I put after
·         It doesn't make the foundation stay longer

  I think that it's not good for my skin type. When I use it, I feel that it makes my foundation look really bad, and I must say that I used it with a various of foundations. 
Maybe in other woman looks great, but for my teen oily skin with prone to imperfections, is not good. 
 I rate it with 2-3/10. 
Maybe in the future I will try another shade, possibly the green one. 



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου